• You have been allotted the college for admission from the priority list filled by you in the option form.
• Now you have two options:-
• Either to accept the allotment and deposit part of fee online to confirm your acceptance.
OR
• You may apply for upward assessment by depositing Rs.800/- Non Refundable.
• The upward assessment option is not available for candidates who get their first choice.
• To avoid any transaction inconvenience do not wait for the last date and respond immediately.
• In case, the transaction is not successful you will be not get the option of Printout of Receipt of payment and offer letter to be bring with you at the time of reporting in the college on 08-07-2019 therefore, redeposit the fees before last date i.e. 26-06-2019. The transaction failure fee will be redeposited in your account probably on next day of transaction by the bank. So to avoid any such complications please deposit the fee before 26-06-2019.
• Non availability of the print of Offer Letter indicates that your fees have been not received by this office.
• The date of reporting in the college is the college is 08-07-2019 at 10:00 AM. You have to report in the alloted college along with your offer letter , all original documents,two latest passport size photograph and one set of self attested copy of documents and the remaining amount of fee.
• In case you fail to accept online the alloted college you will be treated as Not Reported Candidate.
• If you fail to report in the allotted college on 08-07-2019, you will be considered as Not Reported Candidate.
• In above both the cases your option form fee Rs. 5000/- will be forfeited.
• After acceptance of seat allotment if you get admission to any other institute and want to withdraw from allotted college then you have to inform in written to the JET Office through option given on the web site in your login area before reporting date in the college. In this case your deposited fee other than Rs 5000/- deposited along with option form will be refunded in due course of time. If you fail to inform in time it will be not possible for this office to refund the fee.

महाविद्यालय आवंटन पश्चात् ध्यान देने योग्य बिन्दु

• इस आवंटन के पश्चात आपके पास दो विकल्प है|
• आवंटन स्वीकार करना
या
• अपवर्ड एसेसमेन्ट हेतु आवेदन करना
• उपरोक्त स्वीकृति के साथ जमा राशी वापस प्राप्त करने हेतु निर्धारित तिथी से पुर्व वेब साईट पर फीस लौटाने हेतु लोगिन करके निवेदन करना आवश्यक होगा अन्यथा शुल्क वापस लौटाना इस कार्यालय के लिये सम्भव नही होगा। सूचना देने पर आप की सीट अन्य अभ्यर्थी को आवंटित की जा सकेगी।
• अपवर्ड एसेसमेन्ट चाहने की स्थिति में अभ्यर्थी को रूपया 800/- (नॉन-रिफण्डेबल) ऑन-लाईन जमा करवाने होगें । जिन अभ्यर्थीयों को उनके आप्सन फार्म के अनुसार वरिष्टतम पसंद का आवंटन होगा उन्हे अपवर्ड एसेसमेन्ट का अवसर प्राप्त नही होगा।
• किसी भी असुविधा से बचने के लिए अन्तिम तिथि का इन्तजार नहीं करें एवम् यदि फीस का सक्सेफुल ट्रांजैक्शन नहीं हुआ है तो दुबारा फीस भरें क्योंकि इसका सीधा अर्थ यही है कि आपकी फीस विश्वविद्यालय को प्राप्त नहीं हुई है ।
• अपवर्ड एसेसमेन्ट द्वारा अन्य महाविद्यालय आवंटित होने पर आपकी पूर्व आवंटित सीट अन्य अभ्यर्थी को आवंटित कर दी जायेगी अतः पुनः उसी सीट का आवंटन आप को किसी भी स्थिती मे संभव नही होगा।
• महाविद्यालय आवंटन पश्चात् आवंटित महाविद्यालय में प्रवेश लेने के लिये अभ्यर्थी को ऑन-लाईन आवंटन स्वीकार करना होगा एवम् महाविद्यालय की अनुमानित फीस ऑन-लाईन समय सीमा मे ही जमा करवानी होगी एवम् दिनाँक 08.07.2019 को 10:00 AM  महाविद्यालय में मूल दस्तावेजों, उक्त दस्तावेज़ों की स्वप्रमाणित प्रतिलिपियां एवं आवंटन पत्र के साथ उपस्थिति देनी होगी तथा बकाया शुल्क भी जमा करवाना होगा ।
• किसी भी असुविधा से बचने के लिए अन्तिम तिथि का इन्तजार नहीं करें एवम् यदि फीस का सक्सेफुल ट्रांजैक्शन नहीं हुआ है तो दुबारा फीस भरें क्योंकि इसका सीधा अर्थ यही है कि आपकी फीस विश्वविद्यालय को प्राप्त नहीं हुई है ।
• आवंटन पर किसी भी प्रकार की प्रतिक्रिया न देने की स्थिति में या उपर दर्शाये गये शुल्क जमा कराने के पश्चात भी निर्धारित तिथी पर महाविद्यालय मे उपस्थिती दर्ज न कराने पर आप का आवंटन रद्द हो जायेगा तथा आप्सन फार्म के साथ जमा कराये गये रु 5000/- वापस देय नही होंगे।

The date of reporting in the college is 08th July, 2019 at 10:00 AM. You have to report in the college along with your all original documents,two latest passport size photograph and the remaining amount of fee if any.

You have to produce this offer letter in the college along with original document and one set of self attested photo copy of documents.

Option form fee and fee deposited online will be transfer to the college by the JET office.

If you want to surrender your allotment submit the request online

JOINT ENTERANCE TEST (JET) 2019

PROVISIONAL FIRST SEAT ALLOTMENT

Paras education provides coaching for many entrance and competitive Exams. To Enhance comfort of students we provide online some facilities as well.

Register now Log in
WhatsApp Message us